מסכים ניידים לפרסום בפארקים ושטחים חיצוניים

באמצעות מסכים ניידים, ניתן לממש כל פרויקט בתחום תאורת הלד שנערך בחוץ. המסכים נועדו לתת בימה לשלטי חוצות באצטדיונים מסביב ליציעים, ומשמשים גם בפארקים עם הופעות ומוקדי בילוי. גודלם של המסכים גדול, אבל המראה מטעה: משקלם קל מאד וניתן לקפל ולהוליך אותם למרחק רב. קמפיינים שיש בהם מסכים ניידים הם לרוב בסדר גודל ענק בשל הגודל הפיזי והרזולוציה שהמסכים הללו ניחנים בה.

דגמי מסכים ניידים למטרות שונות

הגדלים של המסכים הניידים מצביעים על מטרת ההצבה שלהם. יש מסכים לצפייה ישירה של הצופים בקהל ויש מסכים שמיועדים לצפייה במרחק 40 מ' ומעלה. במאמר זה נכיר את שני סוגיהם של מסכים ניידים אלה ונלמד כיצד לבחור אותם בהתאם לציפיות.

מסכים ניידים לצפייה מקרוב

מסכים ניידים אלה נועדו לצפייה במרחק קרוב, גם ישירות עליהם במרחק של מטרים ספורים וגם במרחק קצר של 10-20 מ'. מסכים אלה הנם בעלי שטח של 15 מ"ר. הרזולוציה שלהם נעה בין 10 ל- 15 מ"מ, כזו שמאפשרת אינפורמציה מספקת לצפייה מהמרחק המבוקש. 

מסכים ניידים לצפייה במרחק רב

מסכים ניידים אלו נועדו לצפייה במרחק של 40 מ' ויותר. השטח שלהם הוא 30 מ"ר והרזולוציה מגיעה ל- 20 מ"מ. מסכים אלו מגיעים עם אינפורמציה יתרה ברזולוציה, כזו שנועדה לצופים מרחוק, ואינה נדרשת במסכים עם רמת קרבה קרובה יותר כמתואר בפסקה לעיל.

התקנת מסכים ניידים

ההתקנה מתבצעת על ידי מומחי חברת לד בקלות ובמהירות רבה. המסכים נחשבים קלים להתקנה ומהווים שלטי תאורה ובימות חסויות מן המעלה הראשונה. לכל מי שזקוק ללד פרסומי או לפרסום האירוע שלו על גבי לד מומלץ להזמין מסכים ניידים מחברת מומחים.

סקנר לייט מסכים ניידים לאירועי חוץ

באירוע החוץ הבא שלכם, מזמינים את המסכים הניידים של סקנר לייט ונהנים מכל היתרונות: פרסום האירוע שלכם על שלט אלקטרוני ביום המיועד, פרסום פרסומות וחסויות, העלאת מיצגי לד מרשימים שתכננתם להציג באירוע ועוד. את הפרויקטים הללו קל ופשוט לממש על מסכים ניידים. הם מסכים שמותקנים במהירות שיא בשל משקלם הקל וגם מפורקים בקלות לאחר האירוע. לכן, הם ממש מומלצים לכל מי שמתנהל עם לד באירוע שלו ומעוניין להשביח את התאורה ועל הדרך להעלות שילוט אלקטרוני ופרסומות. השלטים של חברת סקנר לייט מותאמים לכל סוגי האירועים על הצד הטוב ביותר, בהתאם לדרישות שלכם במהלך השקת הפעילות.