מערכות הגברה לאירועים רחבי היקף עם אלפי מוזמנים

בשורות שלפניכם נתייחס למה שמבדיל מערכות הגברה לאירועים ממערכות הגברה ביתיות סטנדרטיות. ההבדלים ניכרים גם באיכות המוצרים וגם באופן החיבור הנדרש להם על מנת לספק סאונד רחב וללא תקלות בהשמעתו בדרך. ניגע באלמנטים השונים שיוצרים את הסאונד, החל מהגורם שמשמיע אותו ועד לגורמי ההגברה והסנתוז למיניהם. כמו כן, ניגע בעניין התממשקות המערכת עם מערכת תאורת אירועים ייעודית.

שמיעה במערכת לאירועים – זה מה שמאפיין אותה

נדרשים רמקולים המיועדים עבור מערכות הגברה לאירועים בסדרי גודל רחבים. רמקולים אלה הנם מכשירים מרובי מגנטים, ביחס לכל רמקול אחר שמוקצה לשימוש ביתי. בנוסף, כל מגנט שנמצא ברמקול נחשב לאיכותי ומטעמן של חברות יצרן מובילות בעולם. גודלו הרב של הרמקול מאפשר הרכבה של עשרות מגנטים שיכולים להשמיע סאונד רחב היקף הכולל בחובו גם תדרים נמוכים שידועים למעטים בשירים שונים. רמקולים אלה מחוברים לרמקול מרכזי ענק שנקרא סאב וופר ותפקידו לדגום את הצלילים הנמוכים ביותר בסדרת ההשמעה שלכם.

תשתיות הגברה לאירועים – קווים מנחים להתווייתן

כאשר קובעים מערכות הגברה לאירועים רחבים, נדרשות מספר תשתיות שיספקו לרמקולים את מיטב הסאונד. הראשונה היא קדם מגבר. תשתית זו אינה חשמלית אך מכילה כפתורי הגברה. איך זה יכול להיות? ובכן, זו לא ההגברה הסופית. תשתית זו תחובר להגברה חשמלית בדמות מיקסר רב ערוצי. היתרון של הגברה לא חשמלית מקדימה הוא הפרש פוטנציאלים טוב יותר בין הרמקולים למגבר וגם תוספת הגברה שתאפשר להגיע לעוצמה גבוהה במגבר עם מעט סיבובי כפתורים. מערכות הגברה לאירועים מסוגים אלו מספקות את כל מה שנדרש להגברתם בפועל.

חיבור המערכת לתאורה ייעודית

היתרון שלכם בהסדרת מערכות הגברה לאירועים כאן הוא שהן ייעודיות גם לעבודה עם תאורה. לא מדובר על תאורת מנורות בודדת אלא בתאורה מורכבת המחוברת לקונטרולר שניתן לשלוט בו בזמן אמת יחד עם המוזיקה. התאורה מורכבת מאלמנטים צפים וזזים, משני צבע ומשני רמות ברק ועמימות. מערכות הגברה לאירועים המשולבים עם רכיבי תאורה אלו מספקים את הרב שכבתיות הנדרשת לכינון האירוע שלכם.

סקנר לייט – הגברה לאירועים ברמה חסרת תקדים

בחברת סקנר לייט מספקים פתרונות הגברה לאירועים מן המעלה הראשונה. החברה מתמחה בהתאמת מערכות הגברה לאירועים בשילוב עם מערכות תאורה ייעודיות. בכך, הלקוח מרוויח פעמיים, משום שגם יש לו הגברה מן המעלה הראשונה וגם יש לו תאורה שמתאימה לשימוש מולה. למידע ופרטים נוספים, צרו קשר עם סקנר לייט.