מסכי לד חוץ להצבה בצמתים ובאירועי ענק תחת כיפת השמים

מסכי לד חוץ משמשים במגוון רחב של מסגרות. אם יש לכם עסק בבעלות וקיבלתם מאיזושהי רשות מקומית או מועצה אזורית
זיכיון לשים בצומת מרכזית מסך לד עם המותג שלכם, ניתן להסדיר מסך זה כאן, לרבות התקנה בלוקיישן שאושר.
כמו כן, מסכי לד חוץ משמשים באירועים המתקיימים תחת כיפת השמים כמו פסטיבלים, הופעות וכנסי חוץ,
בהם גם הקהל שנמצא רחוק מאור הזרקורים מעוניין לראות את ההתרחשויות בספוט שלו.
כיצד יש לבחור מסכי לד מסוגים אלה? כל מה שרציתם לדעת על מסכי לד חוץ, במאמר מידע אחד.

גודל המסך משפיע על הנראות של מיצגיו: חשוב לבחור אותו בהתאם למטרת ההצבה

אם מדובר על מסכי לד חוץ שיוצבו בשטחים מושביים או עירוניים לאחר קבלת היתר מהמועצה לצרכי פרסום העסק שלכם, קהל היעד הוא נהגים. בעוד נהגים בדרכים מהירות רציפות צריכים מסך כמה שיותר גדול כדי שיוכלו לצפות בו גם מרחוק, מול קו האופק, לא כך הדבר כאשר ההיתר ניתן ממש בתוך העיר. שם, טווח ההסתכלות של הנהג הוא מוגבל יותר, ולכן הוא יזדקק למסך קטן אבל לא קטן ברמת אירועי פנים, אלא ברמת השטח החיצוני הקטן. מסך בעל קנה מידה בינוני עם פונטים קריאים במרחק של 10-20 מ' יספיק בשביל שהנהגים בתוך העיר או המושב יבחינו בשלט שלכם ויוכלו לדלות פרטי התקשרות ממנו. לעומת זאת, באירועים גדולים, הופעות וכד' השלטים צריכים להיות ענקיים בשביל לתת מענה לקהלי יעד מרובים הנמצאים ביציעים.

יש לבחור רזולוציה גדולה ככל שהמסך עצמו עתיד להיות גדול

ככל שגודל המסך יהיה גדול יותר, הרזולוציה שלו צריכה להיות רחבה יותר. מסך גדול עם רזולוציה קטנה יוצר טשטוש בתמונה ובווידאו שהוא מציג, ואנו בטוחים שלא זו היא מטרתכם. לכן, כאשר בוחרים מסך גדול, יש לברר מהם הפרטים שלו. ברור שמסך בגודל של מסך קולנוע לא יכול להיות FHD ואפילו לא 4k אלא לפחות 8k בעוד מסך בינוני-גדול יכול להיות גם 4k, לעומת מסכים קטנים ונקודתיים שיכולים להיות גם 1920×1080 כלומר FHD.

חשוב להסדיר את התקנת המוצר והדרכה העוסקת בו

רק בדרך זו תוכלו להבטיח את התקנת המוצר בשטח כמו שצריך וגם את אופן השימוש הכי בטיחותי בו, כזה שלא יוביל להפתעות כמו קלקולים והשבתות תוכן למיניהן. שירות כזה יכלול גם את פירוק המסך והחזרתו בתום שעות או ימי השכירות שלו.סוך לכם אינטראקציה עם ספקי איכות חסרי פשרות ולהבטיח את המיטב עבורכם.

למידע נוסף מלאו פרטים